Shopping City Satu Mare, prima destinație de shopping și divertisment modernă din regiune

Satu Mare, 5 decembrie 2018 – Locuitorii din județul Satu Mare au sărbătorit inaugurarea celui mai complex proiect de retail din regiune, dezvoltat de NEPI Rockcastle, după o investiție totală de 40 de milioane de euro. Centrul comercial găzduiește 85 de spații comerciale și vine cu o serie de noutăți pe plan local, precum deschiderea primului hipermarket Carrefour, pe o suprafață de 7.500 de metri pătrați, dar și lansarea, în premieră, a unor branduri internaționale și națio­nale. Proiectul are, totodată, un impact pozitiv în comunitate, generând, după deschidere, peste 900 de locuri de muncă permanente.
„Shopping City Satu Mare este al 18-lea centru comercial din portofoliul NEPI Rockcastle din România, o cifră ce susține faptul că suntem cel mai activ investitor imobiliar pe zona de retail din țară. Am dezvoltat acest proiect pornind de la nevoile locuitorilor din întreaga regiune și am creat un mix adaptat de magazine, restaurante și opțiuni de petrecere a timpului liber, ce credem că le va schimba în bine stilul de viață”, declară Marius Barbu, Head of Asset Management NEPI Rockcastle.
Shopping City Satu Mare este dispus pe 2 niveluri și are o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 29.000 de metri pătrați. Proiectul vine în întâmpinarea vizitatorilor cu 1000 de locuri de parcare, dintre care 600 la nivelul superior, accesibile printr-o rampă exterioară. De asemenea, clienții vor avea la dispoziție 2 stații de încărcare electrică, dar și o stație de autobuz amplasată în fața centrului comercial.


Mixul de magazine a fost construit pentru a acoperi o gamă diversă de nevoi. Parterul găzduiește branduri de modă, sport, frumusețe, bijuterii și accesorii, home&deco, articole pentru copii și jucării, tehnologie, dar și farmacii, servicii de optică, petshop și multe altele.
Nivelul 1 este dedicat zonelor de food court și divertisment, completate de o terasă exterioară, ce va fi conectată, în viitor, de zona de promenadă și Centrul Vechi printr-o pasarelă peste râul Someș. Această zonă a centrului comercial găzduiește restaurante și cafenele, precum și diverse opțiuni de petrecere a timpului liber pentru toate vârstele. Tot la nivelul superior, în prima parte a anului viitor, se va deschide și o atracție mult așteptată, multiplexul cinematografic Cineplexx.
Pe lângă potențarea econo­mică locală și oferirea unei zone de divertisment de calitate locuitorilor din regiune, proiectul Shopping City Satu Mare reprezintă și o continuare a co­laborării de succes dintre NEPI Rockcastle și Carrefour.
„Am descoperit în Satu Mare un oraș cu oameni foarte conectați la noutăți, dar și la viața socială a comunității, la familie și obiceiuri. Așa că am gândit Carrefour Satu Mare ca un loc care răspunde acestor trăsături de caracter: un loc pentru întreaga familie, cu ex­pe­rien­țe noi, o gamă diversă de produse și servicii, inovație tehnologică, dar și cu un univers gastronomic bogat. Suntem bucuroși că pu­tem fi gazda clienților sătmăreni în primul hipermarket Carrefour România din oraș, alături de partenerii noștri de la NEPI Rockcastle”, spune Valentin Papancea, director hipermarket Carrefour Satu Mare.
Printre brandurile care îi așteaptă pe vizitatorii Shopping City Satu Mare se regăsesc: Altex, Animax, Banca Transilvania, Benvenuti, Cador, Capricci, Carrefour, CCC, Compas, Dabo Doner, Deichmann, DM, Douglas, Fashion Corner, Ginette, Help Net, Hervis, In Street, Intersport, Kendra, Kenvelo, KFC, La Vera Pizzeria, LC Waikiki, Office Shoes, Optiplaza, Orsay, Magic World, Meron Café, New Yorker, Nobila Casa, Noriel, Pepco, Sensiblu, SMYK, Splend’or, Teilor, Tezyo, Tom Tailor, Top Shop, Yves Rocher.
Centrul comercial a pregătit și un program special de evenimente ce vor marca deschiderea. Astfel, vizitatorii vor descoperi, încă de astăzi, un inedit Muzeu al Figurilor de Ceară, iar în weekend se vor distra alături de Lidia Buble, Smiley și mulți alții. Vizitatorii pot urmări programul evenimentelor și ofertele speciale pe website-ul centrului comercial www.shoppingictysatumare.ro și pe pagina de Facebook, www.facebook.com/ShoppingCitySatuMare/.

Despre NEPI Rockcastle
NEPI Rockcastle este cel mai mare investitor în sectorul imobiliar din România, după nu­mărul de centre comerciale și sedii de birouri, și cea mai mare companie imobiliară din Europa Centrală și de Est, după capitalizarea bursieră. Portofoliul companiei, prezentă în România din 2007, include Mega Mall, Promenada Mall, Vulcan Value Center, Timișoara Shopping Ci­ty, City Park Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Galați Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center și alte centre comerciale în întreaga țară, dar și clădirile de birouri Floreasca Bu­siness Park, The LakeView din București, City Business Centre din Timișoara și The Office din Cluj.

 

Carrefour inaugureaza cel mai mare hipermarket din Satu Mare, în noul centru comercial Shopping City Satu Mare

5 Decembrie 2018, Satu Mare: În ajun de Moș Nicolae, Carrefour România a deschis primul său hipermarket din Satu Mare, în cel mai nou centru comercial din oraș, Shopping City Satu Mare. Acesta este al 34-lea magazin de tip hipermarket deschis de Carrefour pe piața românească și cel mai mare din oraș.
Un univers de peste 55.000 de produse îi așteaptă pe săt­mă­renii care vor să se delecteze cu surprize în prag de sărbători. Conceptul magazinului are la bază 2 elemente. În primul rând, e vorba de magie gastronomică: produse proaspete de la pro­du­cători locali, sute de produse bio, dar și surprize exotice, precum tamarrilos-ul columbian, rambutan, tamarind sau nuci de cocos thailandeze. Deliciile culinare nu se opresc aici, ele sunt completate de o gamă rafinată de pește proaspăt și fructe de mare (de la somn și păstrăv, la stridii, scoici Saint Jaques sau pește spadă). De asemenea, sătmărenii vor găsi peste 3.000 de produse marcă proprie, prezente exclusiv la Carrefour sub brandurile Drag de România, Terre D’Italie sau Reflets de France, dar și produse realizate în parteneriat cu fermierii români, sub conceptul de filiere ale calității – morcovi din Dobrogea, cartofi de Covasna, sau celebra vită Angus.
Și pentru că este luna cadou­rilor, Carrefour aduce sătmă­re­nilor peste 2.000 de tipuri de jucării – de la urși gigant și roboței dansatori la console de gaming, alături de sute de modele de decorațiuni de Crăciun. Ideile de cadouri pentru familie și prieteni se întind pe zeci de categorii: gadgeturi pentru smart-homes, LED TV, produse și accesorii pentru îngrijirea casei, aparatură fitness, produse cosmetice, nenumărate tipuri de electronice, electrocasnice și până la produse și accesorii auto. În același timp, exclusiv la Carrefour poate fi găsită gama Tex, cu una dintre cele mai apreciate colecții de îmbrăcăminte pentru întreaga familie (premiată de revista Forbes în 2017 și 2018). Iar pentru cei care se decid greu în alegerea cadourilor, Carrefour le pune la dispoziție carduri cadou – un mod de a te bucura când vrei de lumea surprizelor Carrefour.


Experiența cumpărăturilor este completată de inovații, teh­no­logie și servicii exclusive: sisteme moderne de plată, aplicație Carrefour Pay (scanezi și plă­tești), case self check-out, rate fără dobândă prin cardul Carrefour Mastercard, case prioritare pentru familie – fără produse nerecomandate minorilor.
„Suntem încântați de inaugurarea noului magazin din Satu Mare, deoarece acum le putem oferi sătmărenilor mai mult decât un loc pentru a-și face cumpărăturile. Carrefour Satu Mare va fi o experiență în sine pentru toată familia. Sunt sigur că produsele de calitate pe care le oferim, de la mâncare și haine până la electrocasnice, dar și prețurile bune, vor ajuta lo­cui­torii din Satu Mare să își construiască un stil de viață mai sănătos, păstrând specificul culturii gastronomice locale și, în același timp, să se mențină într-un buget rezonabil. Experiența cumpărăturilor va deveni tot mai simplă și mai plăcută datorită serviciilor noastre moderne și a inovațiilor tehnologice. De ase­menea, sprijinim comunitatea locală prin crearea a peste 250 de noi locuri de muncă în cele mai moderne condiții, derularea de programe de pregătire profesio­nală pentru angajați, dar și prin comercializarea a sute de produse provenite de la producătorii locului, o prioritate pentru noi”, a declarat Valentin Papancea, Director hipermarket Carrefour Satu Mare.
Caracteristicile noului hipermarket Carrefour, situat în str. Careiului nr. 17:
– 55.000 de produse, din care 3.000 de produse marcă proprie
– suprafață de vânzare de 7.515 m2
– 250 de angajați
– aproximativ 1.000 de locuri de parcare, gratuite
– 24 de case de marcat, dintre care 6 case rapide „SELF SERVICE”
– WI-FI gratuit
– program: luni – duminică 8:00 – 22:00
– program special de săr­bători: luni – duminică 8:00 – 23:00
– contact: 0374 668 900


Universul gastronomic Carrefour este întregit de cele 300 de sortimente de carne roșie și pasăre și peste 100 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare, pentru a satisface astfel așteptările fiecărui client care trece pragul magazinului.
Specialiştii de la raioanele de legume-fructe, pește și măcelărie, gastronomie și brutărie-cofetărie sunt pregătiți să le ofere clienților sugestii şi informaţii care să îi ghideze în alegerea produselor şi le pun la dispoziţie servicii complementare, precum curăţarea peştelui şi comandarea specială de torturi sau prăjituri.
Acestea sunt însoțite de sute de alte opțiuni și modele, dis­ponibile pe site-ul carre­four.ro, care reunește peste 180.000 de produse non-alimentare. În funcţie de preferinţe, clienţii își pot selecta produsele, apoi fac comanda online şi pot opta pentru livrarea lor la domiciliu, în tot județul, sau pentru ridicarea acestora din hipermarket, prin serviciul Click&Collect.
Clienții Carrefour Satu Mare vor putea beneficia și de următoarele servicii:
– Cardul Carrefour (emitere şi plata cu cardul de credit Carrefour, pentru a plăti cum­pă­răturile în rate şi fără dobândă);
– Multipay (magazinul accep­tă multiple modalităţi de plată: cash, card, bonuri de masă, contactless, CarrefourPay);
– MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram în România și în străinătate);
– Pay Point (plata facturilor prin intermediul serviciului PayPoint pentru utilităţi, rate, asigurări, credite etc.);
– Bilete pentru evenimente (achiziţionare de bilete pentru concerte, spectacole, meciuri prin Eventim);
– Loteria Română – lozuri și jocuri (jocuri loto şi loz instant la casele de marcat);
– Extinderea garanţiei (produsele electro-IT pot beneficia de extinderea garanției cu 3 ani);
– Retușuri gratuite.
Despre Carrefour:
În România, grupul Carre­four oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpă­ră­turi, atât în cele 334 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clien­ţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiu­nea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click& Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, dispo­nibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clien­ților din Iași, Cluj, Cons­tanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoşani, Brăila, Buzău, Focşani, Galaţi, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târ­gu Jiu şi Ploieşti pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţu­ri­le din magazin sau plăti cum­părăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comu­ni­tă­țile în care activează prin progra­me relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
În 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat și Filiera Calitatii Carne Angus, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse româ­nești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Cali­tății Carne de Mânzat și Carne Angus se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov, cartofi și somon, asigurând controlul calității produselor oferite, prin moni­torizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.