NEPI România a anunșat că a desemnat managerul de proiect pentru construcția mall-ului din Satu Mare, astfel că demararea lucrărilor este o chestiune de zile. Shopping City Satu Mare este o investiţie de aproximativ 40 de milioane de euro făcută de NEPI.

Shopping City Satu Mare ar urma să aibă o suprafață închiriabilă de aproximativ 28.000 de metri pătrați. Mall-ul va fi finalizat în a doua jumătate a anului viitor.

„Investiția NEPI din Satu Mare reprezintă mai mult decât deschiderea unui centru comercial regional, chiar dacă mulți dintre locuitorii orașului au simțit lipsa unui mall”, spune Sebastian Mahu, Asset Manager în cadrul grupului NEPI.

Pe lângă spaţiile comerciale, Shopping City Satu Mare va avea și un cinematograf modern, un food court, cafenele şi altele.

De altfel, cei de la NEPI au anunțat cu cine au încheiate parteneriate de colaborare. Printre aceste firme se numără: Tom Tailor, Starbucks, McDonald`s, EY, Cinema City, Marks &Spencer, Tommy Hilfigger, Sinsay, H&M, PWC, Mango, KFC, WIPRO, New Yorker, Zara, Deichman, Novartis, Sandoz, C&A, Kingfisher sau Peek Cloppenbrug.

În completarea lucrărilor la construcția centrului comercial, NEPI își propune să realizeze și o serie de îmbunătățiri în infrastructură, prin construirea unui sens giratoriu, prin amenajarea a două străzi adiacente centrului comercial (strada Digului și strada Dunării), cât și printr-o contribuție la realizarea unei pasarele pietonale peste Someș, care va facilita tranziția între cele două părți ale orașului.

Shopping City Satu Mare va fi construit pe un teren de aproximativ 6 hectare, iar la finalizarea dezvoltării sale de la finalul anului viitor va avea o parcare de aproximativ 1.000 de locuri. Parcarea va fi dispusă pe două niveluri cu o rampă de acces rapid.

NEPI este un grup de investiții și dezvoltare listat la Busa de Valori din Johannesburg (JSE) și la Bursa de Valori din București (BVB).