Funcţia de administrator de imobile la asociaţiile de proprietari din municipiul Satu Mare va putea fi obţinută numai în baza unui atestat pentru care Primăria municipiului Satu Mare organizează examen.

La nivelul municipiului Satu Mare organizarea acestui examen constituie o premieră, municipalitatea dorind să vină astfel în sprijinul persoanelor care doresc să devină administratori, cât și să încurajeze proprietarii apartamentelor să se constituie în asociații.

Astfel, aducem la cunoștiță publică faptul că în luna februarie, Primăria Municipiului Satu Mare organizează examenul pentru obținerea unui atestat de administrator de imobil, după ce în prealabil candidații au urmat un curs de pregătire profesională în domeniul – administrator imobile – organizat în condiţiile legii.

Sătmărenii nu vor mai fi nevoiți astfel să se deplaseze în alte orașe pentru a participa la examen în vederea obținerii atestatului. Cei care doresc să obțină acest atestat pot depune dosarul de concurs până cel târziu în în 2 februarie, ora 16.00, la sediul instituţiei, Piaţa 25 Octombrie nr. 1, camera 11.

Informaţii suplimentare despre documentele care trebuie incluse în dosarul de concurs, cât și despre bibliografia de examen se găsesc pe site-ul oficial al instituției: www.satu-mare.ro

Vă reamintim că tot pentru a sprijini și promova constituirea asociațiilor de proprietari, în 2017, Primăria Municipiului Satu Mare a realizat pentru prima dată o inventariere a asociaţiilor de proprietari din municipiul Satu Mare. Până în prezent au fost luate în evidenţă 223 de asociaţii de proprietari din 965 de blocuri verificate.